Wolne stanowiska pracy w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko specjalisty do spraw skargowych Zespołu Kadr i Doskonalenia Zawodowego w Wydziale Prezydialnym, Kadr i Doskonalenia Zawodowego Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku

Ogłoszenie numer 29141

Komenda Miejska Policji w Białymstoku

·         Dyrektor Generalny – Komendant Miejski Policji w Białymstoku

·         poszukuje kandydatów na stanowisko:

·         specjalista do spraw skargowych Zespołu Kadr i Doskonalenia Zawodowego w Wydziale Prezydialnym, Kadr i Doskonalenia Zawodowego Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku

·         ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Wymiar etatu: 1

·         Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-369 Białystok

 

Miejsce wykonywania pracy:

Białystok, Komenda Miejska Policji w Białymstoku ul. Bema 4, 15-369 Białystok

 

Zakres zadań

 - Rozpatruje skargi i wnioski na działalność organów Policji i ich pracowników na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku w celu ustalenia przyczyn powstania skargi
i udzielenia odpowiedzi skarżącemu.

- Rozpoznaje korespondencje oznaczoną jako „listy” w celu udzielenia rzeczowej informacji na wskazane w piśmie zagadnienie.

- Nadzoruje i analizuje materiały przesłane z podległych jednostek i komórek organizacyjnych z zakresu postępowań skargowych w celu sprawdzenia poprawności merytoryczno-formalnej wykonanych czynności.

- Przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w celu informowania, udzielania porad oraz przyjmowania skarg i wniosków.

- Kieruje według właściwości do innych jednostek skargi i wnioski w celu przeprowadzenia postępowań wyjaśniających.

- Prowadzi zapisy w rejestrze skarg i wniosków, w książce przyjęć interesantów w celu bieżącego rejestrowania i aktualizacji  ewidencjonowania załatwionych spraw i zgłaszających się interesantów.

- Przeprowadza analizy zagadnień związanych ze skargami i wnioskami w celu podejmowania przedsięwzięć eliminujących uchybienia i doskonalących pracę Policji.

- Archiwizuje materiały wytworzone w zespole skargowym celem zapewnienia właściwego przechowywania dokumentacji.

 

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7.30 do godziny 15.30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku prowadzą schody, jest też winda dla osób niepełnosprawnych, którą można dostać się do wejścia głównego. Wewnątrz budynku jest winda. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wymagania niezbędne

·         wykształcenie: Średnie

·         pozostałe wymagania niezbędne:

      - znajomość ustawy o Policji, Kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi
        komputera,

      - 1 rok 7 miesięcy doświadczenia zawodowego  w administracji publicznej
      - posiadanie obywatelstwa polskiego
       - korzystanie z pełni praw publicznych,
      - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

·         życiorys/CV i list motywacyjny

·         kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

·         oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

·         oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

·         oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

·         oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Termin i miejsce składania dokumentów

- dokumenty należy złożyć w okresie od dnia 20.06.2018 r. do dnia 30.06.2018 r.

- decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

- miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-369 Białystok

 

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne, otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Listy motywacyjne oraz wszystkie oświadczenia muszą być podpisane.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Imienne listy kandydatów/kandydatek, zakwalifikowanych na test pisemny (I etap naboru), ze wskazanymi terminami zgłoszenia się na test pisemny zostaną zamieszczone na stronie internetowej KMP w Białymstoku, w BIP, w zakładce "wolne stanowiska pracy w SC". Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. 
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.

Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa. Przewidywana wysokość mnożnika służącego do ustalania wysokości wynagrodzenia zasadniczego wynosi co najmniej 1,1210 to jest 2100,57 zł brutto.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: (85) 670 33 12 lub (85) 670 26 61.

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego:

Komendant Miejski Policji w Białymstoku

ul. Bema 4

15-349 Białystok

tel.: 856703400

Kontakt do inspektora ochrony danych:

ul. Bema 4 15-349 Białystok

tel.: 85 6702261

 

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych:

Odbiorcami  danych osobowych będą wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie.

 

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

Uprawnienia:

  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Metryczka

Data publikacji : 20.06.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Anna Baczyńska
Osoba udostępniająca informację:
Edyta Przybylska Wydział Prezydialny, Kadr i Doskonalenia Zawodowego KMP w Białymstoku

Nawigacja

do góry